Datum: |
13 september 2018 |
Tema: |
Úvod do dejepisu 5-1 |
CielTemy: |
Vzťah medzi zvedavosťou a poznaním
|
CisloUlohy: |
3 |
CielUlohy: |
Porovnať možnosti výučby dejepisu. Ukázať interaktívnu úlohu
|
ZadanieUlohy: |
Každý žiak dostal kartičku z brainbox, ktorá mala dejepisnú tématiku. Mali si ju prezrieť a jednu vec, ktorá im prišla prínosná alebo zaujímavá, mali odprezentovať svojmu kamošovi. Následne mali urobiť štvorice atď. Potom sme si zaujímavosti povedali v kruhu
|
PriebehUlohy: |
NIektoré kartičky boli nad mieru žiakov (studená vojna...), ale zvládali to pomerne dobre.
|
HodnotenieUlohy: |
bezproblémová |
VylepsenieUlohy: |
Hodnotenie úlohy bolo pozitívne a dokonca chceli poslendých 5 minút využiť na pokračovanie hry a v dvojiciach sa hrali rôzne alternatívy
|
DiskusiaUlohy: |
Rozvojová úloha, dokazujúca, že zvedavosť a kognitívna hodnota sú spojité. Dôkaz, že dobre naplánovaný cieľ generuje svoje prekračovanie
|
PomockyUlohy: |
hra brainbox - dejepisná edícia |
StatusUlohy: |
na zapracovanie |
Tagy: |
|
|